ارائه‌ «بسته‌ جامع آموزش هوشمندی کسب‌و‌کار» در موسسه‌ آموزش

سمینار «آشنایی با هوشمندی کسب‌و‌کار و داده‌کاوی» با شرکت بیش از ۷۰ نفر از مدیران، کارشناسان و علاقه‌مندان به حوزه‌ هوشمندی کسب‌وکار و داده‌کاوی در موسسه‌ پژوهش و آموزش همکاران سیستم برگزار شد.

در این سمینار که با هدف آشنایی شرکت‌کنندگان با مبانی و مفاهیم حوزه‌ هوشمندی کسب‌و‌کار و تحلیل‌های پیشرفته برگزار شد، مسیر دوره‌ آموزشی این حوزه نیز به مخاطبان معرفی شد. این دوره‌ی جامع براساس مطالعه‌ استانداردهای جهانی و با تکیه بر دانش و تجربه‌ متخصصان همکاران سیستم طراحی شده است.

ارائه‌ خدمات آموزشی در حوزه‌ هوشمندی کسب‌وکار و داده‌کاوی از سال گذشته در موسسه‌ پژوهش و آموزش همکاران سیستم آغاز شده است. تازه‌ترین خدمت موسسه در این زمینه، طراحی بسته‌ جامع آموزش هوشمندی کسب‌و‌کار و علم داده (Business Intelligence & Data Science Specialization) است که از این پس به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

این بسته شامل آموزش یکپارچه‌ مفاهیم اولیه‌ هوشمندی کسب‌وکار و تحلیل‌های پیشرفته بر پایه‌ علم داده است که بر اساس استانداردها و نیازهای داخلی بومی‌سازی شده و به صورت کاملا کاربردی ارائه می‌شود.

شرکت‌کنندگان در دوره‌ها، به ازای حضور در هر دوره، گواهی‌نامه‌ حضور دریافت کرده و با گذراندن همه‌ دوره‌ها موفق به دریافت گواهی‌نامه‌ جامع از موسسه‌ پژوهش و آموزش خواهند شد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *