تعامل بیش‌تر و نزدیک‌تر همکاران سیستم با مدیران و متخصصان IT

رویداد روز فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور جمعی از مدیران و فعالان IT و ICT در دفتر مرکزی همکاران سیستم برگزار شد. این رویداد با هدف ارزش نهادن به فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در جوامع و کسب‌و‌کارهای امروزی و نقش مدیران و متخصصان IT برگزار شد. با توجه به رویکرد مشارکتی همکاران سیستم، در این رویداد برای اولین بار اکوسیستم همکاری مدیران و متخصصان IT و همکاران سیستم مطرح شد.

رویداد روز فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور جمعی از مدیران و فعالان IT و ICT در دفتر مرکزی همکاران سیستم

فرید فولادی، مدیرعامل همکاران سیستم با اشاره به سرخط‌های اصلی روز جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات، به معرفی تم اصلی این روز در سال 2019 با عنوان “Bridging the standardization gap” پرداخت. او با تاکید بر نقش کارگردانی مدیران و متخصصان IT در سازمان‌ها، رویکرد جدید همکاران سیستم در مشارکت کامل مدیران و متخصصان IT را برای مخاطبان تشریح کرد.

فرید فولادی در رویداد روز فناوری اطلاعات و ارتباطات

محسن طلایی، عضو هیئت‌مدیره و معاون توسعه‌ محصول همکاران سیستم از چشم انداز توسعه راهکاران به یک پلتفرم باز خبر داد. سپس ضرورت و چالش‌های متناسب‌سازی ERP و رویکرد شرکت‌های بین‌المللی در زمینه را تشریح کرد. او با اشاره به تغییر نیاز سازمان‌ها در متناسب‌سازی و محدودیت در ظرفیت توسعه‌ نرم‌افزارهای کاربردی؛ افزایش ظرفیت تولید از طریق مشارکت دوسویه واحدهای IT مشتریان، شرکت‌های تخصصی و Community ها با شرکت‌های ارائه دهنده نرم افزار ERP را راهکار شرکت‌های جهانی برای رفع این محدودیت عنوان کرد.

محسن طلایی در رویداد روز فناوری اطلاعات و ارتباطات

طلایی در ادامه، به معرفی پلتفرم توسعه نرم‌افزارهای کاربردی با نام تجاری «فرایار» مبتنی بر پلتفرم‌های Low-code developement به بازار پرداخت و شیوه بهره‌برداری و توسعه‌ نرم‌افزارهای کاربردی توسط مدیران و متخصصان IT بر بستر آن و عرضه به سازمان مشتریان یا سایر سازمان‌ها را بیان کرد.

گفتنی است با توجه به رویکرد همکاران سیستم و نقش کلیدی مدیران و متخصصان IT در توسعه‌ نرم‌افزارهای خاص، این امکان از طریق اکوسیستم فرایار راهکاران فراهم شده است و در آینده جزییات بیش‌تری این بخش رونمایی خواهد شد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *