عرضه راهکار یکپارچه هتلداری در نمایشگاه گردشگری

عرضه راهکار یکپارچه هتلداری در نمایشگاه گردشگری

شرکت همکاران سیستم با مشارکت شرکت عدل آفرینان ماندگار، نماینده رسمی شرکت Protel آلمان، در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته مشارکت خواهد داشت. در این نمایشگاه، «راهکار یکپارچه هتلداری» که حاصل یکپارچگی بین نرم افزارERP همکاران سیستم و راهکار هتلداری ( PMS) پروتل آلمان است به مخاطبان معرفی می‌شود.

فرید فولادی، مدیر بازاریابی شرکت همکاران سیستم، با اشاره به نیازهای مدیران هتل‌ها در حوزه فناوری گفت: «نیازمندی‌های موجود در هتل‌ها و مجتمع‌های گردشگری از منظر نرم افزار و سخت افزار بسیار متنوع است، از یک طرف باید تمامی نیازهای ارتباط با میهمانان در پذیرش و امور اقامتی مدیریت شود و از طرف دیگر باید نیازهای مدیریتی یک هتل به‌عنوان یک شرکت تجاری تامین گردد. در عین حال، یکپارچگی و اتصال این دو بخش به یکدیگر نیز بسیار مهم و ضروری است. در «راهکار یکپارچه هتلداری» که در این نمایشگاه به مخاطبان ارائه می‌شود، اتصال و یکپارچگی کامل راهکاران و راهکار هتلداری پروتل آلمان برقرار شده است تا از دوباره کاری و تغذیه مجدد اطلاعات جلوگیری شود.»

دستاوردهای پیاده‌سازی این راهکار، همسویی با فناوری‌های استاندارد بین‌المللی در صنعت گردشگری و مدیریت هزینه (محاسبه بهای تمام شده‌ به تفکیک مرکز هزینه) است. همچنین امکان اتصال به زیرساخت‌های توزیع جهانی، باعث می‌شود سطح اشغال اتاق‌های هتل‌ها افزایش پیدا کرده و درآمدزایی افزایش یابد.

در چهار روز نمایشگاه، پنج عنوان کارگاه نیز با عناوین مرتبط در این حوزه، در غرفه همکاران سیستم برگزار می‌شود. نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه، با حضور فعالان صنعت گردشگری و هتلداری کشور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *