حضور همکاران سیستم در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی آگروفود 1403

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته Iran) Agrofood) تهران از تاریخ 19 الی 22 خرداد ماه 1403 (به مدت چهار روز) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

نمایشگاه ایران آگروفود (IRAN AGRO FOOD) یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای حوزه مواد غذایی و آشامیدنی در ایران به شمار می‌آید که شرکت‌کنندگانی از سراسر ایران و سایر کشورها در آن حضور دارند. در این دوره از نمایشگاه ۸۰۰ شرکت داخلی و ۱۳۶ شرکت خارجی آخرین دستاوردها و خدمات خود را در معرض دید متخصصان و فعالان این حوزه، علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار دادند.

در همین راستا همکاران سیستم، با هدف تعامل نزدیک‌تر با فعالان این صنعت در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی آگروفود 1403 حضور پیدا کرد. معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های راهکار صنعت غذایی همکاران سیستم به مشتریان و درک بهتر نیازهای آنها، از جمله اهدافی است که در این نمایشگاه دنبال شد.

ERP همکاران سیستم ضمن پوشش فرایندهای زنجیره ارزش این صنعت؛ از تأمین مواد اولیه تا انبارش آن‌ها، تولید محصولات، فروش و پخش و در نهایت عرضه آن‌ها در فروشگاه‌ها، امکان مدیریت اطلاعات تمامی فرایندهای کسب‌وکار در این حوزه را نیز فراهم کرده است.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *