همکاران سیستم حامی هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی ایران

هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی ایران در تاریخ 17 مهر ماه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری، مدیران ارشد صنایع و کارشناسان و اساتید برجسته دانشگاهی در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

در این رویداد حدود 450 نفر از مشاوران، متخصصین و فعالان حوزه نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی حضور داشتند و شرکت همکاران سیستم به عنوان حامی اصلی و ارائه‌دهنده راهکارهای تحصصی در حوزه نگهداری و تعمیرات در آن شرکت کرد. سهراب صادقی‌زاده، مدیر محصول همکاران سیستم، یکی از سخنرانان این رویداد بود و سخنرانی خود را با موضوع «اهمیت یکپارچگی بین ERP و EAM در بهبود مدیریت دارایی‌های فیزیکی» ارائه داد.

همکاران سیستم در نمایشگاه جانبی رویداد نیز حضور داشت و در غرفه خود به معرفی راهکار نگهداری و تعمیرات و امکانات جدید آن همچون راهکار لاگ شیت، داشبوردهای استاندارد KPI و اولویت‌بندی دستور کار بر مبنای ریسک به علاقمندان پرداخت.

جایزه نگهداشت و مدیریت دارایی‌ها جزء ۶ جایزه‌ای است که از سوی سازمان ملی بهره‌وری ایران با هدف کمک به ارتقای بهره‌وری در این حوزه به شرکت‌های برتر اعطا می‌شود.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *