ارائه‌ی«بسته‌ی جامع آموزش هوشمندی کسب‌و‌کار» در موسسه‌ی آموزش همکاران سیستم

سمینار «آشنایی با هوشمندی کسب‌و‌کار و داده‌کاوی» با شرکت بیش از ۷۰ نفر از مدیران، کارشناسان و علاقه‌مندان به حوزه‌ی هوشمندی کسب‌وکار و داده‌کاوی در موسسه‌ی پژوهش و آموزش همکاران سیستم برگزار شد. در این سمینار که با هدف آشنایی شرکت‌کنندگان با مبانی و مفاهیم حوزه‌ی هوشمندی کسب‌و‌کار و تحلیل‌های پیشرفته برگزار شد، مسیر دوره‌ی آموزشی این حوزه نیز به مخاطبان معرفی شد. این دوره‌ی جامع براساس مطالعه‌ی استانداردهای جهانی و با تکیه بر دانش و تجربه‌ی متخصصان همکاران سیستم طراحی شده است.

ارائه‌ی خدمات آموزشی در حوزه‌ی هوشمندی کسب‌وکار و داده‌کاوی از سال گذشته در موسسه‌ی پژوهش و آموزش همکاران سیستم آغاز شده است. تازه‌ترین خدمت موسسه در این زمینه، طراحی بسته‌ی جامع آموزش هوشمندی کسب‌و‌کار و علم داده (Business Intelligence & Data Science Specialization) است که از این پس به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

این بسته شامل آموزش یکپارچه‌ی مفاهیم اولیه‌ی هوشمندی کسب‌وکار و تحلیل‌های پیشرفته بر پایه‌ی علم داده است که بر اساس استانداردها و نیازهای داخلی بومی‌سازی شده و به صورت کاملا کاربردی ارائه می‌شود. شرکت‌کنندگان در دوره‌ها، به ازای حضور در هر دوره گواهی‌نامه‌ی حضور دریافت کرده و با گذراندن همه‌ی دوره‌ها موفق به دریافت گواهی‌نامه‌ی جامع از موسسه‌ی پژوهش و آموزش خواهند شد.
برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در مورد دوره‌ها به این لینک سربزنید. برای دانلود بروشور روی این لینک کلیک کنید.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *