استقرار راهکاران همکاران سیستم در شرکت سبحان دارو

پروژه‌ی استقرار راهکاران همکاران سیستم در شرکت سبحان دارو به پایان رسید. با اجرای این پروژه، این شرکت به سیستم‌های انبار، فروش، کنترل عملیات تولید، بهای تمام شده، دفترکل، دارایی ثابت، دریافت و پرداخت و صورت‌های مالی راهکاران مجهز شده است.
با استقرار راهکاران در این شرکت، کنترل فرآیندهای «تولید در جریان» و ارتباط آن با سیستم انبار به صورت سیستماتیک انجام می شود. یکی دیگر از امکاناتی که با استقرار راهکاران در این شرکت قابل استفاده است، امکان تعریف کالای جایگزین در لیست مواد (BOM) و بدون استفاده از فرآیندهای تولید متفاوت، در سفارش تولید، است. با استفاده از راهکار گردش کار، امکان تایید سیستماتیک درخواست‌های کالا و خرید برای این شرکت ایجاد شده است و همچنین بخشی از فرآیند کنترل کیفی محصولات تولیدی سبحان دارو نیز سیستماتیک شده است.

شرکت سبحان دارو (سهامی عام)، با ۳۶ سال سابقه‌ی فعالیت، یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان دارو در ایران و یکی از ۷ شرکت برتر دارویی کشور از منظر فروش است. این شرکت ۳۶۰ پرسنل دارد که در حال حاضر ۷۰ نفر آن‌ها، کاربر راهکاران هستند. شرکت سبحان دارو، پیش از این از نرم‌افزارهای دلفی همکاران سیستم استفاده بهره برده و یکی از نخستین شرکت‌های دارویی است که راهکاران با ارتباط کامل سیستم تولید و بهای تمام شده در آن استقرار یافته است.

هم‌اکنون بیش از ۲۵۰۰ شرکت از صنایع مختلف در سراسر کشور، از راهکاران، ERP بومی همکاران سیستم، بهره می‌برند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *