بیش از ۱۴۰ کسب‌وکار بر بستر ابر

«راهکاران ابری» تازه‌ترین دستاورد همکاران سیستم؛ یک راهکار نرم‌افزاری ویژه‌ی کسب‌وکارهای متوسط و بر بستر رایانش ابری است.
از زمان عرضه‌ی این راهکار به بازار، همکاران سیستم ابتدا رویکرد بازارسازی و آگاه‌سازی ذی‌نفعان را درخصوص تکنولوژی رایانش‌ ابری و مزیت‌های آن پیش گرفت. پس از آن در سال ۹۶ یک تیم متمرکز برای پیشبرد فروش این راهکار که یکی از اهداف استراتژیک شرکت به شمار می‌رود، تشکیل داد. در نتیجه‌ی فعالیت‌های این تیم، هم‌اکنون تعداد مشتریان راهکاران ابری به بیش از ۱۴۰ شرکت در بازار کسب‌وکارهای متوسط رسیده است. همکاران سیستم در این مدت موفق شده‌ است با برقراری و حفظ ارتباط نزدیک با مشتریان و نظارت‌های دقیق و مستمر در فازهای استقرار و پشتیبانی، تجربه‌های موفقی را در بین کسب‌وکارهای این بخش از بازار ایجاد کند.
با توجه به تجربه‌ی همکاران سیستم و پتانسیل موجود در بازار، هدف‌گذاری‌های سال جاری همکاران سیستم در مورد راهکاران ابری، بر افزایش سهم بازار و ایجاد مشتریان موفق متمرکز خواهد بود. تیم متمرکز راهکاران ابری نیز رضایت همه مشتریان این محصول را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار داده است.

نمونه‌هایی از ارزش‌افزوده‌ی ایجاد شده برای این مشتریان در قالب داستان موفقیت در این لینک در دسترس شماست.

دسته‌بندی‌ها:

1 دیدگاه برای ”بیش از ۱۴۰ کسب‌وکار بر بستر ابر

  1. حسام شفیع

    ورود همکاران سیستم به بازار راهکار های ابری اتفاق بسیار مثبتی در صنعت نرم افزار ایران خصوصا در زمینه فرهنگ سازی استفاده از نرم افزار به عنوان در بازار است. این روش ارائه نرم افزار مزایای بسیار زیادی از جمله امنیت، در دسترس بودن، کاهش هزینه ها و بالاتر رفتن کیفیت خدمات دریافتی را به همراه دارد که لازم است شرکت های ایرانی هر چه بیشتر نسبت به آن آگاه شوند.
    امیدوارم در ادامه این مسیر موفق باشید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *